  • 1. Data: 2002-11-17 21:10:21
    Temat: Umowa zlecenia i dzierżawy samochodu a jednoosobowa działalność gospodarcza
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam wszystkich którzy mogą mi pomóc,
    Prowadzę działalnść gospodarczą dokładnie usługi dla jednej z firm, na
    podstawie umowy zlecenia i dzierżawy samochodu, płacę comiesięczny czynsz za
    dzierżawę auta w wysokości 250 zł brutto. Firma w umowie zobowiązała się do
    pokrywania kosztów naprawy i ubezpieczenia auta ja natomiast pokrywam koszty
    eksploatacji pojazdu ( paliwo i gaz ). Mam zatem pytanie czy kupując paliwo i
    gaz mogę zaliczyć sobie ten zakup w koszty działalności pomniejszając tym samym
    dochód do opodatkowania oraz czy comiesięczny czynsz dzierżawny też zalicza się
    w koszty działalności. Rozliczam się na zasadach ogólnych - Kpir.