  • Data: 2006-07-28 13:40:06
    Temat: Umowa z zagranicznym pracodawcą
    Od: C <s...@j...be> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem studentem zatrudnionym przez polską firmę na umowę zlecenie. Teraz
    pojawiła sie możliwość dorobienia sobie do pensji zleceniami od szwedzkiej
    firmy. Nie znam się niestety na podatkach i ZUS, ale z tego co się
    zorientowałem, to gdybym na potrzeby tej współpracy założył DG, musiałbym
    zacząć odprowadzać składki ZUS. Niestety, przy kwotach, jakie wchodzą w
    rachubę, zjadałoby to sporą część tego dodatkowego wynagrodzenia. Czy jest
    możliwe, aby ze Szwedami podpisać umowę zlecenie? Czy wtedy podobnie, jak w
    przypadku polskiego pracodawcy, składki nie będzie trzeba odprowadzać?

    (Przeglądałem archiwum grupy, jednak odpowiedzi na te pytania tam nie
    znalazłem.)