  • 1. Data: 2003-12-18 19:36:56
    Temat: Umowa użyczenia - telefony i samochody
    Od: "Ewa" <s...@p...onet.pl>

    ma maleńkie pytanie i proszę szanownych grupowiczów o pomoc, a mianowicie:
    likwidowana jest firma moich rodziców i teraz ja będę ją prowadzić, ale
    pojawia się problem z telefonami i samochodami - samochody nie będą
    własnością firmy, ponieważ są własności moich rodziców, a telefony są
    założone na ich firmę.
    moje pytanie jest następujące:
    z uwagi na koszty nie chcę przepisywać niczego na moją firmę, a tylko
    myślałam o użyczeniu przez nich mi tych rzeczy - czy na podstawie umowy
    użyczenia mogę prowadząc działalność na zasadzie książki "wrzucić w KUP"
    ubezpieczenie roczne samochodów i faktury za paliwo??? oraz to samo z
    telefonami - wrzucić w KUP faktury za telefony???
    bardzo proszę o wszystkie pomocne uwagi, za co z góry bardzo dziękuję

    Ewa

  • 2. Data: 2003-12-23 09:04:56
    Temat: Re: Umowa użyczenia - telefony i samochody
    Od: "Ewa" <s...@p...onet.pl>