  • 1. Data: 2009-03-13 05:21:44
    Temat: Umowa o dzielo - papiery do nadrobienia
    Od: Siepacz <a...@f...pl>

    Witam,

    W styczniu 2008 roku zlecilem wykonanie strony internetowej dla mojej
    firmy. Przelew poszedl, z umowa zwlekalem nie wiadomo po co.
    W tej chwili chcialbym uzupelnic papiery i podatek do tej umowy.
    Jak to zrobic? Z jaka data? Zeszloroczną? Obecna? Nikt sie nie
    przyczepi, ze przelew w styczniu '09 a umowa teraz?

    pozdrawiam

    Siepacz

  • 2. Data: 2009-03-13 09:04:07
    Temat: Re: Umowa o dzielo - papiery do nadrobienia
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Siepacz wrote:
    > W tej chwili chcialbym uzupelnic papiery i podatek do tej umowy.
    > Jak to zrobic? Z jaka data? Zeszloroczną? Obecna? Nikt sie nie
    > przyczepi, ze przelew w styczniu '09 a umowa teraz?

    najprosciej bedzie, jesli dogadasz sie z dzielotworca, zeby umowa byla
    wczesniejsza lub z data przelewu. U siebie ksiegujesz z data rachunku.
    jesli sie nie dogadasz, to schowaj umowe gleboko - umowa o dzielo nie
    wymaga formy pisemnej. Jako podstawe ksiegowania w styczniu powinien byc
    rachunek wystawiony przez dzielotworce - najlepiej z data tegoroczna.

    w miesiacu po wplacie musisz odprowadzic zaliczke do swojego urzedu. za
    rok - pit4R do swojego urzedu do konca stycznia oraz pit11 do
    dzielotworcy i jego urzedu - do konca lutego (zakladam ze to osoba
    fizyczna).

    to wszystko IMHO oczywiscie :-)
    --
    bartek

  • 3. Data: 2009-03-13 15:51:00
    Od: Siepacz <a...@f...pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 10:04:07 +0100, bokomaru <b...@z...com>
    wrote:

> [...]
    >rok - pit4R do swojego urzedu do konca stycznia oraz pit11 do
    >dzielotworcy i jego urzedu - do konca lutego (zakladam ze to osoba

    No dobra, ale minely juz oba terminy...Zarowno na pit4b jak i na
    pit11.
    boje sie, ze wyslanie ich teraz to "podanie o kontrole" :|

    Siepacz

  • 4. Data: 2009-03-16 08:18:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Mar 2009, Siepacz wrote:

    > No dobra, ale minely juz oba terminy...Zarowno na pit4b jak i na
    > pit11.
    > boje sie, ze wyslanie ich teraz to "podanie o kontrole" :|

    Kontrola kontrolą (i czynności sprawdzające może zechcą zaaplikować)
    ale zapoznanie się z hasłem "czynny żal" IMVHO nie zawadzi.

    pzdr, Gotfryd