  • 1. Data: 2002-09-30 07:14:10
    Temat: Umowa o dzielo / koszty uzyskania przychodu
    Od: "Piotr Chlabicz" <p...@w...pl>

    Powiedzcie mi moi drodzy czy robia mnie w bambuko czy cos sie w tej kwestii
    zmienilo?
    Na rachunku za Umowe o dzielo ktory mi przedstawiono do podpisania, obok
    kwoty 1000 zl brutto widnieje 200 zl jako koszt uzyskania przychodu. W
    zwiazku z tym wydaje mi sie jakbym mial do zaplacenia troche zawyzona
    zaliczke na podatek dochodowy. Czy kosztem uzyskania jest 20 czy powinno byc
    50 procent od kwoty z umowy? Zawsze sadzilem ze podatek oblicza sie od kwoty
    pomniejszonej o 50 procent kosztow uzyskania, czy bylem w bledzie?

    --
    ------------
    Piotr Chlabicz

  • 2. Data: 2002-09-30 08:35:40
    Temat: Re: Umowa o dzielo / koszty uzyskania przychodu
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Piotr Chlabicz napisał:
> [...]
    > 50 procent od kwoty z umowy? Zawsze sadzilem ze podatek oblicza sie od kwoty
    > pomniejszonej o 50 procent kosztow uzyskania, czy bylem w bledzie?

    Jeżeli umowa dotyczyła korzystania z praw autorskich to 50%, w
    pozostałych wypadkach 20%.
    A czego dotyczyła twoja umowa?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-09-30 10:19:36
    Od: "Piotr Chlabicz" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli umowa dotyczyła korzystania z praw autorskich to 50%, w
    > pozostałych wypadkach 20%.
    > A czego dotyczyła twoja umowa?
    >
    > Maddy

    No i tu wlasnie pies pogrzebany. W zasadzie tworzylem kod programu (jako
    programista), jednak umowa tego nie okreslala precyzyjnie. Pozostalo zmienic
    umowe, albo zgodzic sie na jej obecny ksztalt. Dziekuje za odpowiedz.

    --
    Piotr Chlabicz