  • Data: 2007-08-13 11:25:33
    Temat: Umowa o dzieło - jak wypełnić rachunek?
    Od: "danynxo1" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem pracownikiem na pełny etat. Dodatkowo dorabiam sobie robiąc projekty
    dla różnych firm (nie mojej). jak wypełnić rachunek? Kwota dla przykładu to
    1500 zł. Chodzi mi o te wszystkie składki na ubezp. emeryt., rentowe,
    chorobowe, koszty uzysk. przychodu itp.

    Tu jest link do tego rachunku....strasznie skomplikowane to wszystko jest

    http://img372.imageshack.us/img372/6002/umowairekdh3
    .png