  • 1. Data: 2005-03-25 20:32:30
    Temat: Umowa o dzieło a NIP
    Od: a...@a...pl

    Witam
    Czy dane typu NIP Firmy i NIP zleceniobiorcy są niezbędne w umowie o
    dzieło.Chodzi mi o wypisanie tych danych w umowie - czy jest to niezbędne czy
    własciwie jest tylko pozniej potzrebne do rozliczenia z US?
    DZIEKI

  • 2. Data: 2005-03-25 21:01:16
    Temat: Re: Umowa o dzieło a NIP
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    a...@a...pl wrote:
> [...]
    > dzieło.Chodzi mi o wypisanie tych danych w umowie - czy jest to niezbędne czy
    > własciwie jest tylko pozniej potzrebne do rozliczenia z US?

    Potrzebne do rozliczenia z US.

  • 3. Data: 2005-03-25 21:12:39
    Od: a...@a...pl

    > Potrzebne do rozliczenia z US.

    ale do rozliczenia z US podatnikowi nie jest potrzebny właściwie NIP płatnika i
    na odwrót tylko kazdy musi znać swój?