  • 1. Data: 2002-04-25 16:22:24
    Temat: [Ulga remontowa] ktory z małżonków odlicza?
    Od: "Domel" <d...@p...onet.pl>

    W 2001 roku remontowaliśmy mieszkanie. Wszystkie faktury na remont były
    wystawiane na mnie. Chcemy się rozliczać osobno. Czy żona może sobie
    odliczyć ulgę remontową, chociaż faktury zostały wystawione na mnie (męża).
    Mieszkanie jest wspólne.

    Blazej

  • 2. Data: 2002-04-26 08:48:24
    Temat: Re: [Ulga remontowa] ktory z małżonków odlicza?
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Robicie załącznik PIT-D i jedno z was dołącza do swojego zeznania. Na
    ostatniej stronie tego załącznika (na dole) określacie wysokość odliczenia
    od dochodu żony i męża.
    Nie ma znaczenia to, że rachunki są tylko na Ciebie.
    Pozdrawiam. Hania.
    Użytkownik Domel <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aa9agn$1916$...@p...acn.pl...