  • 1. Data: 2002-03-15 10:36:30
    Temat: Ulga podatkowa - Instalacja SDI?
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl>

    Witam ponownie.
    Tak sie zlozylo, iz wraz z zona wykorzystalismy w pelni (a nawet
    przekroczylismy) ulge na zakup pomocy naukowych - kupno komputera za ponad
    4,4 tysiaca zlotych (limit - 2,1 tys zl na osobe).
    Dodatkowo zakupilismy SDI do mieszkania. Czy wydatek za instalacje SDI mozna
    przerzucic do ulgi remontowej? Tam mamy jeszcze zapas niewykorzystany.

    Licze na pomocna dusze

    Jacek Maliszewski
    analityk bankier.pl
    www.bankier.pl

  • 2. Data: 2002-03-15 13:22:57
    Temat: Re: Ulga podatkowa - Instalacja SDI?
    Od: "Wojtek" <b...@p...onet.pl>

    Niestety nie możesz, ulga remontowa to cosik innego, a to tez inna rzecz.

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl> napisał w
    wiadomości news:a6sij4$hg4$1@news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-03-16 19:08:41
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    nie wiem czy nawet można instalację internetu wstawić do ulgi za pomoce
    naukowe? z tego co wiem to nie można.