  • Data: 2003-04-26 18:53:00
    Temat: Ulga odsetkowa a likwidacja kasy mieszkaniowej?
    Od: "salfatore" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Mam takie pytanie,

    Czy likwidując Kasę Mieszkaniową przed terminem 3 lat oszczędzania będę mógł
    skorzystać z ulgi odsetkowej od kredytu hipotecznego na zakup mieszkania od
    developera?
    Dodam, że do kasy mieszkaniowej zapisałem się w 2001 roku i w latach 2002 i
    2003 korzystałem z odliczeń podatkowych za oszczędzanie w kasie.

    Teraz chciałbym zlikwidować kasę mieszkaniową oddać to co sobie odliczyłem
    (właśnie czy w tym przypdaku musiałbym oddać całość odliczonej kwoty + 20%
    kwoty uzbieranej w kasie) i wziąć kredyt hipoteczny a następnie korzystać z
    ulgi odsetkowej - czy jest to możliwe??

    Dziekuję za radę.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl