eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUlga na dzialke - co mozna odliczyc, oplate notarialna, skarbowa itd? › Ulga na dzialke - co mozna odliczyc, oplate notarialna, skarbowa itd?
    From: "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga na dzialke - co mozna odliczyc, oplate notarialna, skarbowa itd?
    Date: Fri, 26 Apr 2002 23:44:18 +0200

    Mam akt notarialny a na nim dluga liste oplat, ktore pobrano.
    Niestety nie wiem co jest co i ktore moge uwzglednic do ceny
    gruntu i ulgi na zakup dzialki budowlanej.

    Napisano tak:

    Pobrano
    a) z paragrafu 32 rozporzadzenia Ministra Sprawiedliwosci z dnia
    17.12.1996 w sprawie okreslania wysokosci wpisow w sprawach
    cywilnych (DZ.U. 154/1997 z późn. zm.)
    b) z paragrafu 29 tego rozporzadzenia
    c) z paragrafu 3 i 6 rozporzadzenia w sprawie taksy notarialnej
    (Dz.U. 33/91 ze zm.)
    d) z paragrafu 16 tego rozporzadzenia
    e) z paragrafu 12 tego rozporzadzenia za 4 wypisy 3 stronicowe
    zarejestrowane pod odrebnymi numerami repertorium
    f) ponadto pobrano od wynagrodzenia notariusza 22 proc. podatu
    VAT zgodnie z art. 18 ustawy o podatku od towarow i uslug oraz
    podatku akcyzowym z dnia 8 stycznia 1993 (Dz.U. 11/93 ze zm)

    zauwazylem tez ze podatek VAT jest wyliczony tylko od kwot c+d+e

    czy Vat z pkt 7 tez mozna wliczyc do ceny dzialki?

    tak na nosa ja bym wliczyl c+d+podaek od tych dwoch, bez a, b, e

    jak to jest?