  • Data: 2008-05-29 23:44:24
    Temat: Ulga meldunkowa
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Mam maly zgryz.

    Analizujac doniesienia prasowe wystawilem US'owi kwit, ze w mieszkaniu,
    ktore sprzedalem na poczatku 2007 roku bylem zameldowany ponad rok i chce
    ulgi meldunkowej.

    Odwistowali, ze w zwiazku z nabyciem prawa przed 31 grudnia 2006 roku ulga
    mi sie nie nalezy (art. 7.1. ustawy zmieniajacej).

    No i - niby - maja racje. Ale w dniu spisania umowy przedwstepnej (rok 2007)
    splacilem z zadatku spoldzielni koncowke naleznosci za spoldzielcze
    wlasnosciowe prawo do lokalu.

    Posiadanie wyznaczane jest przez trzy wlasciwosci - mnie chodzi o prawo
    dysponowania.

    Dopoki nie splacilem calosci - nie moglem dysponowac, wiec (robocza teoria)
    sploldzielczego, wlasnosciowego prawa nie mialem.

    Nabylem je (caly czas robocza teoria) w chwili wplacenia brakujacego kawalka
    (w wiec juz w 2007 roku).

    Umowe podpisalem (w 2003 roku), ale tego prawa (moim roboczym zdaniem) nie
    mialem.
    Ma ktos namiar na orzecznictwo odnoszace sie do _takiej_ sytuacji?

    Bo z innych wzgledow dopoki absolutnie nie bede musial, nie chce korzystac
    ze zwolnienia w zwiazku z wydatkowaniem na cele mieszkaniowe.

    sz.