  • 1. Data: 2003-03-15 21:36:23
    Temat: Ulga budowlana - rok bez dochodu z wydatkami
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    W czasie trwania ulgi budowlanej w 2002
    roku nie miałem dochodów i nie rozliczam
    sie z Urzędem Skarbowym .
    Jednakże w tym roku bez dochodów dokonałem
    pewnych zakupów które zawarte są jako odliczenia
    z tytułu posiadania prawa do dużej ulgi budowlanej
    i ulgi remontowej .
    Czy w związku z tym mogę wykazac przed
    Urzędem Skarbowym odliczenia za rok 2002
    który był bez dochodów.
    Jak sobie z tym poradzić?

    Bogdan

  • 2. Data: 2003-03-16 07:25:33
    Temat: Re: Ulga budowlana - rok bez dochodu z wydatkami
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Bogdan" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i ulgi remontowej .
    > Czy w związku z tym mogę wykazac przed
    > Urzędem Skarbowym odliczenia za rok 2002

    Wypełniasz pit-d, na którym doliczysz, te wydatki, w pit-37/36 wpiszesz same
    zera, tylko kwota do odliczenia w następnym roku wyjdzie ci większa.