  • 1. Data: 2004-02-10 10:28:27
    Temat: Ugoda i podatek z nia zwiazany
    Od: Proplayer <b...@B...COM.PL>

    Witajcie

    Jako osoba fizyczna podpisalem ugode z duza firma na mocy ktorej firma ta
    wyplaca mi pewna sume pieniedzy, a ja zrzekam sie praw do domeny
    internetowej. W jaki sposob rozliczyc to z urzedem skarbowym? Nic poza
    ugoda nie podpisywalismy, zadnej umowy cywilno-prawnej. Babka w US
    twierdzi, ze mam zaplacic podatek dochodowy i ujac to jako zrodła inne
    dochodu. Czy to prawda? Czy musze az 19% odprowadzic od tego?

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 2. Data: 2004-02-10 12:34:25
    Temat: Re: Ugoda i podatek z nia zwiazany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004, Proplayer wrote:

> [...]
    >+ twierdzi, ze mam zaplacic podatek dochodowy i ujac to jako zrodła inne
    >+ dochodu. Czy to prawda? Czy musze az 19% odprowadzic od tego?

    Najwyraźniej... tylko ugody sądowe są AFAIK zwolnione :(
    Nie pamiętam w którym miejscu (czy w takiej sprawie jak twoja !)
    przepis o konstrukcji jak wyżej spowodował rozpatrywanie czy by
    zapisów nie zmienić - "bo sądy sie zatkają" :[ (koszt sądowy
    jest nizszy niż podatek :>)

    pozdrowienia, Gotfryd