  • Data: 2006-11-27 14:37:56
    Temat: [US] Rejestracja firmy
    Od: "Robert Krassowski" <a...@w...gazeta.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    prosze osoby zorientowane w temacie o odpowiedziec na nastepujacy
    problem:

    Jestem zameldowany na stale w miescie A. Pracuje jednak 500km dalej w
    miescie B. Dotychczas rozliczal mnie z PITow Urzad Skarbowy z miasta
    A, ale ostatnio doszli do wniosku, ze skoro mieszkam w B to tamten
    urzad powienien mnie rozliczac. No i OK. Przelali wszystko i dla mnie
    lepiej, bo blizej.

    Chcialbym zalozyc firme. Gdzie, czyli w jakim Urzedzie Skarbowym
    powinienem zalatwiac wszelkie formalnosci? Siedziba firmy bedzie w B,
    rowniez tam mam zameldowanie czasowe. Do Urzedu Miasta jak rozumiem
    czy tak czy siak musze w miescie A.

    Dzieki za wszelkie info,
    Robert Krassowski