  • Data: 2006-11-26 14:41:23
    Temat: US - Podatek od spadku
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam. W jakim terminie od złożenia w US oświadczenia o nabyciu
    spadku powinnam mieć naliczony podatek od tego spadku? W gruncie
    rzeczy obejmuje mnie ulga podatkowa, ale chodzi mi o to, że ww.
    oświadczenie złożyłam w końcu października, a do tej pory z US
    nie otrzymałam pisma w sprawie naliczenia podatku ew. zastosowania
    wobec mnie ulgi podatkowej. Nie mogę w zw. z tym zwrócić się do
    Wydziału KW o wpis, bo do tego potrzebne jest stosowne
    zaświadczenie z US o zapłaceniu podatku.
    Czekać, czy zwrócić się z pismem ponaglającym do US?