eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUMOWA KOMISOWA - FAKTURA KOMISOWA - KPiRUMOWA KOMISOWA - FAKTURA KOMISOWA - KPiR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "ttt" <t...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: UMOWA KOMISOWA - FAKTURA KOMISOWA - KPiR
    Date: 3 Apr 2005 23:49:02 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 38
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1112564942 19913 213.180.130.18 (3 Apr 2005 21:49:02
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Apr 2005 21:49:02 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.30.214.127, 192.168.243.48
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:137934
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Proszę o pomoc! - Na odpowiedź na nurtujące mnie od pewnego czasu pytanie,
    szukałem i szukałem w internecie - konkretnej odpowiedzi nie znalazłem.

    Jak wystawić rachunek za przedmiot, który był przyjęty w komis? Jak to potem
    zaksięgować w KPiR?

    Mała firma, nie jestem VATowcem, KPiR ...

    Przedstawie o co chodzi dokłądnie na przykładzie:

    Sklep przyjmuje w komis laptopa, osoba, która go zostawia to osoba prywatna,
    sporządza się umowę komisową, osoba ta chce za laptopa 2000zł ...
    Sklep dodaje swoją marżę 10% i wystawia laptopa na sprzedaż za 2200zł ...
    Nie jesteśmy VATowcami więc mamy jeden problem z głowy ;-)
    Laptop zostaje sprzedany firmie X na rachunek za 2200zł ...
    Jak ma wyglądać ten rachunek? Normalnie? Czy coś specjalnego z rozróżnieniem
    marży itd.?
    Może tylko tak:
    RAchunek
    Laptop IMB cena 2200zł

    A co dalej z księgowaniem tego w KPiR? Biorąc pod uwagę, że został wystawiony
    dokument sprzedaży na 2200zł ...


    Ja widzę to tak, nie wiem czy dobrze, więc proszę Was o pomoc.
    W KPiR wpisuje tylko 200zł (w sprzedaż towarów...) i spinam sobie umowe
    komisową i kopie rachunku który wystawiłem i wkładam do segregatora...
    Z tych dwóch dokumentów wynika co i jak...

    Za odpowiedzi z góry dziękuję!

    pozdrawiam
    TTT

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.04.05 08:53 ttt

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1