  • 1. Data: 2004-05-06 07:35:17
    Temat: Transport wewnątrzunijny c.d.
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    Rozstrzygneliśmy ostatnio, że tranport z Polski do Niemiec
    jest opodatkowany 22% VAT, chyba że niemiecka firma poda
    nam NIP UE to wtedy taki transport nie podlega
    opodatkowaniu VAT.
    A co jeśli ten sam transport (z Polski do Niemiec) wykonujemy na zlecenie
    polskiej firmy i tą firmę fakturujemy ?
    Chcialbym potwierdzić, że całość takiego transportu
    podlega 22% VAT.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2004-05-06 07:48:37
    Temat: Re: Transport wewnątrzunijny c.d.
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Lipas <k...@t...pl> wrote:
    > A co jeśli ten sam transport (z Polski do Niemiec) wykonujemy na zlecenie
    > polskiej firmy i tą firmę fakturujemy ?
    > Chcialbym potwierdzić, że całość takiego transportu
    > podlega 22% VAT.

    Nie żebym miał jakieś oficjalne informacje, ale DHL mi tak zafakturowało...

    P.

  • 3. Data: 2004-05-06 08:56:43
    Od: buubbaaaaa <1...@w...pl************************************>

    Lipas wrote:
> [...]
    > polskiej firmy i tą firmę fakturujemy ?
    > Chcialbym potwierdzić, że całość takiego transportu

    my tez tak rozstrzygnelismy,
    ale mamy watpliwsci co do przewozu droga morska kontenera na trasie
    chocby Gdynia-Hamburg ( i na tym koniec - nie jest to transport
    miedzynarodowy ) na zlecenia kontrahenta polskiego

    chyba tez go trzeba trzasnac 22 % ?????

    lo jezu ;-))

    pozdr
    bubbaaa