  • 1. Data: 2002-02-01 11:15:17
    Temat: Termorenowacja a odloczenia
    Od: "Taunus" <t...@k...net.pl>

    Witam serdecznie wszystkich w doli i niedoli polskiego podatnika.

    W spoldzielni mieszkaniowej poinformowano mnie ze mozna odliczyc fundusz
    remontowy ale
    termorenowacji juz nie. Podobno dostali nawet w tej sprawie pismo z US.
    Jak to mozliwe ze termorenowacja to nie remont-renowacja, w samej nazwie
    zawarte jest renowacja. A te palanty z US twierdza ze to nie to samo bo
    ta termorenowacja to inwestycja. To w koncu renowacja czy inwestycja. Kogos
    tu sie robi w bambuko czy ja czegos nie wiem.
    Jaka inwestycja w istniejacy od 30 lat budynek ktory trzeba
    wyremontowac. W ramach tej termorenowacji wymieniane sa stare popruchnialem
    okna, wymiennikownia ciepla ktora juz nie nadazala.
    Ktos ma jakies opinie ?

    Taunus