  • 1. Data: 2002-08-08 07:19:44
    Temat: Telefony a DG
    Od: "Yoshi" <a...@a...com.pl>

    cześć
    może troche nie na temat, ale z tego co się orientuję to na tej grupie jest
    większość ludzi prowadzących DG

    ja dopiero zaczynam:

    a więc tak DG będę prowadził w domq
    telefon stacjonarny i komórkę mam zarejestrowaną na siebie (prywatnie) -
    faktury przychodzą na moje nazwisko i imię

    pytanie:
    czy muszę te telefony przrerejestrowywać na firmę, czy to nie ma znacznia i
    mogę od razu to wrzucac w koszty i na pieczątce dać numer stacjonarny który
    posiadam....

    --
    My software never has bugs,
    it just develops random features

  • 2. Data: 2002-08-08 08:40:30
    Temat: Re: Telefony a DG
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Yoshi <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ait6a4$ke1$...@s...futuro.pl...
    > cześć
    > może troche nie na temat, ale z tego co się orientuję to na tej grupie
    jest
    > większość ludzi prowadzących DG

    jak najbardziej na temat ;)

> [...]
    > mogę od razu to wrzucac w koszty i

    "na pieczątce dać numer stacjonarny który

    tego nie rozumiem. Na jakiej pieczątce chcesz dać numer i po co?
    Jeżeli firma jest jednoosobawa, a nie spółka to faktury właściwie są na ten
    sam podmiot wystawiane.
    Jednak z telefonami prywatnymi na DG była dyskusja wiele razy na forum.
    Jeżeli prowadzisz DG w domu to nie możesz wrzucać w koszty całych rachunków
    za telefon, prąd itp. Wielokrotnie to było kwestionowane przez US. Prąd
    możesz odliczyc proporcjonalnie, tzn. jak jeden pokój przeznaczasz na DG a
    masz 3 to 1/3 odliczasz. Ale z telefonem to gorsza sprawa bo jak rozdzielić
    rozmowy prywatne od "służbowych"? Tylko biling może pomóc ale to dodatkowy
    kłopot i koszt.
    Podobnie moim zdaniem z komórką.
    Właściwym rozwiązaniem jest druga linia ale to kompletnie nie ma sensu-to co
    zyskasz wpisując w koszty zapłacisz za drugi abonament. Chyba że bardzo dużo
    dzwonisz.

    pozdrawiam
    --
    My ICQ # 131633151