  • Data: 2003-02-21 11:22:53
    Temat: Strata z ubiegłego roku.
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W ubiegłym roku miałem w DG dość dużą stratę, nie rozliczyłem jeszcze
    PITu rocznego, ale już wysłałem (wczoraj) PIT 5 tzw. zerowy, nie wyszło mi
    nic do zapłacenia.
    Zastanawiałem się czy go wysyłać, skoro nie ma podatku, ale doszłem do
    wnisku że lepiej wysłać (za wysłanie nic mi nie grozi, a za nie wysłanie nie
    wiadomo co).
    PIT 5 policzyłem normalnie, tzn. wpisałem przychody i koszty ze stycznia,
    nie uwgledniając zeszłorocznej straty.
    Teraz czytam na grupie (miedzy wierszami), że istnieje jakiś sposób
    rozliczenia zeszłorocznej straty, ja o tym nie wiedzialem i myślałem że te
    pieniążki już stracone.

    Jak to w końcu jest, co mogę zrobić z zeszłoroczną stratą, żeby jej nie
    stracić i czy po wysłaniu PITa 5 za styczeń jest już 'po obiedzie'.

    Mariusz