  • 1. Data: 2004-06-17 15:08:38
    Temat: Stowarzyszenie - zwolnienie od podatku vat?
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Tak jak w temacie od providera dostałem pisemko, w którym pyta mnie czy
    jesteśmy zwolnieni (stowarzyszenie miłośników internetu) od podatku Vat.
    Działam jako stowarzyszenie zwykłe, byłem w sekretariacie przedstawiłem
    swoją sytacje i oczekiwałem odpowiedzi od Pani księgowej, ale Pani księgowa
    powiedziała że nie wie. Przyszło mi kolejne pismo z tym samym pytaniem. co
    robić ??????? :/
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-17 17:45:18
    Temat: Re: Stowarzyszenie - zwolnienie od podatku vat?
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    czy stowarzyszenie prowadzi działalność gospodarczą?

  • 3. Data: 2004-06-17 23:19:33
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    nie , nie prowadzi

  • 4. Data: 2004-06-18 07:43:59
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Więc nie jesteście podmiotem gospodarczym i stawka VAT na usługi dostępowe
    wynosi 0%.

  • 5. Data: 2004-06-18 08:11:39
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Dzięki