eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiŚrodek trwały zakupiony za granicą i przekazany do eksploatacji firmie współpracującej - jak to zaksięgować
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-04-25 15:22:55
    Temat: Środek trwały zakupiony za granicą i przekazany do eksploatacji firmie współpracującej - jak to zaksięgować
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Zastanawiam się jak zaksięgować sprzęt biurowy i komputerowy zakupiony
    za granicą (poza EU) i przekazany do użytkowania firmie współpracującej,
    zarejestrowanej i działającej również poza granicą.

    Firma świadczy support na rzecz moich klientów i wyposażenie jednego
    stanowiska pracy było warunkiem koniecznym rozpoczęcia współpracy.

    Sprzęt został zakupiony podczas pobytu za granicą i zapłacony kartą.
    Jest na niego invoice (+ wyciąg z rachunku karty).

    Sprzęt nie przekroczył granicy Polski/EU, tak więc - jak rozumiem -
    problem oVATowania nie istnieje.

    Zastanawiam się czy faktura + wyciąg z rachunku karty + protokół
    przekazania + (ewentualnie) umowa o współpracy będzie wystarczającym
    zbiorem kwitów do obronienia KUP podczas ewentualnej kontroli.

    Czy też raczej odpuścić, bo ostatnią rzeczą jaką bym chciał robić to
    kopać się z koniem dla tysiąca złotych oszczędności na podatku.

    Robił ktoś takie cuda?

    Piotrek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1