  • Data: 2008-07-16 10:52:35
    Temat: Sprzedaz wysylkowa - fvat
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wystawilem towar na allegro, na aukcji Kup teraz, wysylka kurierem,
    sprzedaz na fakture.

    I teraz - kiedy wystawic fakture - powinienem ja wystawic po dokonaniu
    sprzedazy.
    Z tym ze owa sprzedaz przy sprzedazy wysylkowaj to wydanie towaru
    kurierowi.
    Wynika z tego ze powinienem wystawic fakture po wydaniu towaru. A ja
    chce
    wsadzic ja do paczki z towarem :) Z tego co zauwazylem to "wszyscy"
    tak robia,
    a nawet wystawiaja faktury np dzien wczesniej niz nadaja
    przesylke(szpece na
    necie pisza ze to "nielegalne")

    Jak to jest - ktos sie tego czepia, czy "wszyscy tak robia" wiec luz?

    pozdr