  • 11. Data: 2002-11-22 08:52:00
    Temat: Re: Sprzedaz w listopadzie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "dawid" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aril5j$fb2$1@news.onet.pl...
    > ale czy moge ja wpisac w grudniu do kpir, wtedy nie bede mial przychodu w
    > listopadzie, i czy to jest oszustwo?
    [...]

    A na jakiej podstawie chce wpisac w listopadzie usluge, zafakturowana w
    grudniu ?

    Jesli wszystkie przychodzy "fakturowane" wpisuje Pan wg wystawienia faktury,
    to nie ma wyjscia - faktura w grudniu to i wpis w grudniu.

    Ale ja tez nie mowilem, ze moze pan wystawic w grudniu fakture...
    to zalezy od daty sprzedazy i daty otrzymania conajmniej 50 % zaplaty...

    Jak mowila mila Pani w US
    "Kazdy odpowiada za siebie"

    Boguslaw