eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż usług spoza PKD wpisanego na dokumentach rejestracyjnych DG › Sprzedaż usług spoza PKD wpisanego na dokumentach rejestracyjnych DG
  • Date: Fri, 25 Nov 2005 11:41:09 +0100
    From: Jan Szybki <"Jan Szybki">
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż usług spoza PKD wpisanego na dokumentach rejestracyjnych DG

    Witam,

    dokonałem okazjonalnej sprzedaży usługi, która nie kwalifikuje się do
    PKD, jakie wykazalem na dokumentach rejestracyjnych. Czy muszę w związku
    z tym jechac do UM i US żeby ich o tym powiadomić? Czy jeśli będzie to
    jednorazowa sprzedaż to nie muszę się tym przejmować?

    Jeśli muszę to zarejestrować to jaki mam termin od momentu wystawienia
    faktury na uaktualnienie danych? Czy może nie mogę wystawić faktury do
    momentu, gdy nie uaktualnie danych? Jak to wyglada w praktyce?

    Dziękuję z góry za wszelkie sugestie
    JS