  • 1. Data: 2003-12-17 12:40:16
    Temat: Sprzedaż samochodu po likwidacji dz.g.
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Działalność zlikwidowałam 30.11. Podatek VAT z remanentu (pozostał samochód
    zamortyzowany, VAT był odliczony) opłaciłam od wartości netto obecnej ceny
    rynkowej. Teraz samochód chcę sprzedać osobie fizycznej. I tu pojawiają się
    wątpliwości. Czy wartość samochodu na umowie kupna-sprzedaży to wartość
    netto z mojego remanentu, czy też rynkowa ( taka sugestia U.S.) Czy przychód
    ze sprzedaży to przychód z mojej dz.g. czy też 2% z PCC?

    Z góry dziękuje za pomoc.
    Baśka

  • 2. Data: 2003-12-17 16:44:57
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu po likwidacji dz.g.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Baśka napisał:

> [...]
    > netto z mojego remanentu, czy też rynkowa ( taka sugestia U.S.) Czy przychód
    > ze sprzedaży to przychód z mojej dz.g. czy też 2% z PCC?
    Wartośc na umowie to wartośc jaka faktycznie sprzedajesz samochód.
    A przychód to przychód z działalności plus PCC bo w momencie sprzedaży
    nie jestes VATowcem
    PCC za to jest od wartości rynkowej, niekoniecznie zgodnej z ta na umowie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-12-18 07:14:45
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

> [...]
    > nie jestes VATowcem
    > PCC za to jest od wartości rynkowej, niekoniecznie zgodnej z ta na umowie.

    dziękuję.