  • Data: 2005-03-08 10:08:01
    Temat: Sprzedaż mieszkania + zakup nowego
    Od: Grzegorz Różański <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Ostatnio ostatnio przekształciłem lokatorskie prawo do mieszkania na
    spółdzielcze własnościowe. Mam zamiar sprzedać to mieszkanie i część kwoty
    (powiedzmy 80%) przeznaczyć na zakup nowego. Pozostałe 20% mam zamiar
    przeznaczyć na remont i wyposażenie nowego mieszkania. Mam jeszcze zamiar
    wziąć kredyt na zakup mieszkania - nowe będzie dwukrotnie droższe od
    obecnego.
    Jak ma się w tym wypadku sprawa z podatkiem od sprzedaży.
    Wiem, że muszę całość ze sprzedaży przeznaczyć na zakup nowego mieszkania
    ale ja praktycznie przeznaczam dużo więcej tylko w inny sposób.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
    Grzesiek R.