  • 11. Data: 2010-10-22 20:18:28
    Temat: Re: Sposob wyliczana wartosci na fakturze
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/22/2010 3:02 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Natomiast dla każdego początkującego jest trudne do zrozumienia, że
    > nie bedą mieli problemów z narastającymi różnicami wynikającymi z
    > zaokrągleń. Tak, wiem - dotyczy to głównie detalistów i bardzo tanich
    > towarów.

    ale to nie jest błąd.

  • 12. Data: 2010-10-22 21:46:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Oct 2010, Maddy wrote:

    > Analogicznie odwrotnie. To jest przekształcenie równania z jedną niewiadomą.
    > Szkoła podstawowa.

    Problem nadal leży w braku sprecyzowania przez autora o co pyta,
    bo jak o "dowolny przykład spośród dopuszczalnych" to racja (ale
    pytanie wydaje się naiwne), a jak o "listę wszystkich dopuszczalnych"
    to powinno być w FAQ grupy :) (tym, co go nie ma), tyle że w tym
    drugim przypadku "proste przekształcenie" nie ugryzie listy dopuszczalnych
    metod zaokrąglania...

    pzdr, Gotfryd