  • Data: 2004-02-18 12:01:49
    Temat: Spółka sc wspólnik odchodzi cd.
    Od: "ebeb" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prowadzę DG w spółce (mała gastronomia pub,spółka sc.) wspólnik rezygnuje.
    1) Spółka sporządzona bez zastrzeżeń.
    2) Grunt dzierżawa od zarządu dróg miejskich.
    3) Nikt nie posiada prawa do nazwy (nie jest zastrzeżona w UP.)
    4) Właścicielem lokalu jest spółka (koszt budowy i wyposażenia poniesiony po
    połowie)
    Pytania :
    Jakie są zasady wystąpienia z dwuosobowej sc.?
    Co z koncesją na sprzedaż alkoholu (wydana była na spółkę)?
    Co z umowami z firmami dostarczającymi towar i dającymi w dzierżawę
    urządzenia?.
    Na jakiej zasadzie mogę prowadzić dalej własną działalność gospodarczą w tym
    miejscu?.
    Co mogę zrobić jeśli wspólnik przyczynił się do złej kondycji finansowej
    spółki (defraudacja)
    Pozdrawiam
    bebefirst