  • 1. Data: 2003-09-25 13:31:15
    Temat: Sklep internetowy - pomocy :)
    Od: "Pawel" <p...@n...ftv.pl>

    Witam.
    Proszę o wszelkie informacje dotyczące sklepów internetowych. Dokładniej :
    kwestię techniczną mam opanowaną tzn mam sklep internetowy, mam produkty.
    Chodzi mi dokładnie o :
    - jaką działalność mam założyć
    - czy muszę posiadać kasę fiskalną
    - jakie opłaty poniosę z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej
    - co z vatem : produkty zamierzam kupować w hurtowni

    z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam : Paweł.

  • 2. Data: 2003-09-25 13:33:57
    Temat: Re: Sklep internetowy - pomocy :)