  • 11. Data: 2006-03-25 22:28:51
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Aaaa eee no ja myslalem, ze my o bizuterii rozmawiamy... ;)

    Sam sprzedaję biżuterię i musiałem zarejestrować działalność. A to o
    czym mówił autor postu to tak, jakby podciągnąć kowala pod artystyczne
    rzemiosło bo podkowy kuje... ręcznie

  • 12. Data: 2006-03-25 22:49:00
    Od: "Ciekawski" <R...@w...pl>

    mozna prosic troche wiecej informacji na temat zwolnienia?

    Dzieki

    ________________

  • 13. Data: 2006-03-26 20:32:21
    Od: "Publius Enigma" <p...@N...pl>

    > Aaaa eee no ja myslalem, ze my o bizuterii rozmawiamy... ;)

    Ehhh.. czy wszystko musi miec od razu wielki rozmach i czy kazde
    przedsiewziecie musi rozkrecac wielka produkcje?

    2 bidne studentki robia sobie ladna "bizuterie" z drucikow i koralikow. Nie
    dyskutujemy tu o jakosci i nazewnictwie, czy to sie pod bizuterie podciaga
    czy nie :) Popyt jest, wiec i podaz sie pojawia ;)

    A co ze sprzedaza na allegro? Przeciez z tego podatku nie placimy (do 1000zł
    afair).

    Czy jest jakis sposob na takie okreslenie dzialalnosci, ktore bedzie
    pozawlalo na unikniecie podatkow?
    Bo przeciez nie chodzi tu o wykret na skale panstwowa, jakies nowe
    kolczyk-gate, tylko o sprzedaz paru kolczykow na miesiac.
    To nawet ciezko nazwac dzialalnoscia zarobkowa, bo te 20-30 zlotych to suma
    mocno przesadzona :)
    Zeby bylo jasne - metali szlachetnych w tym nie bedzie.

    Bo chyba sami przyznacie, ze to bez sensu, zeby placic setki zlotych podatku
    miesiecznie, bo chce sie sprzedac kilka kolczykow...

    Pozdrawiam serdecznie,
    Publius