  • Data: 2010-02-02 16:43:08
    Temat: Składki na ZUS - zapłacone w niewłaściwej wysokości
    Od: Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    nowy rok mnie zaskoczył i dopiero dziś się kapnąłem, że przecież
    podstawę wymiaru składek miałem wyliczoną do końca 2009.
    Po lekturze aktualnych stawek na ten rok wyszło, że w styczniu
    zapłaciłem zasadniczo o 3,65 za mało na ubezpieczenia społeczne i 9,08
    na zdrowotne.
    Z drugiej strony przecież w styczniu płaciłem składki za grudzień 2009
    więc pytanie do Was o Mędrcy, czy jeszcze zdążyłem się kapnąć na czas że
    płacę inne składki i zacznie to mnie obowiązywać wraz ze składką
    styczniową czy już zapłaciłem za mało?
    Odpowiedź wydaje się oczywista ale przecież zakładanie logicznego toku
    rozumowania w odniesieniu do podatków zasadniczo nie jest najlepszą
    drogą do porządku w papierach.
    Prowadzę 1 os dg z ulgą startową.

    Pozdro