  • Data: 2009-02-04 12:27:44
    Temat: Siedziba a NIP-1 i VAT-R - W którym US?
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie,

    Oto mam taką sytuację, że miejsce mojego zameldowania jest różne od
    adresu, na którym zarejestrowaną mam DG. Różnica ta skutkuje tym, że ja
    jako osoba fizyczna podlegam pod inny urząd niż osoba fizyczna
    prowadząca działalność gospodarczą.

    Prawda, że żyjemy w państwie absurdu?

    Stąd pojawia się pytanie: czy NIP-1 i VAT-R mam złożyć do jednego i tego
    samego urzędu skarbowego? Jeśli tak to do którego - tam, gdzie
    zarejestrowana firma, czy tam, gdzie mnie komuna zameldowała?

    A może jeszcze inaczej mam postąpić: NIP-1 w jednym urzędzie a VAT-R w
    drugim? Jeśli tak to który druk w którym urzędzie.

    Uff, z góry dzięki za wszelką pomoc. Bez Was nie przebrnąłbym przez te
    papierki i betonowych urzędasów.

    Pozdrawiam,
    BB