  • Data: 2007-03-08 06:44:07
    Temat: Samochód dostawczy - definicja
    Od: "Highlander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, chciałbym kupić samochód osobowo dostawczy - renault kangoo, peugeot
    partner, citroen berlingo na firmę i nie wiem czy będę mógł je zamortyzować
    w danym roku? interesują mnie z tylko z 5 siedzeniami. Prowadzę kilka
    rodzajów działalności czasami towar trzeba przewieźć, czasami ludzi. Rzecz
    jasna jak każdy chciałbym troszkę zaoszczędzić. Jaka wogóle jest definicja,
    podstawa prawna i czy te samochody się załapią na określenie dostawczy?