  • 11. Data: 2004-02-25 22:32:52
    Temat: Re: SAD w 2004 roku
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "radbilcz" <r...@s...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c12svp$1rl$1@news.onet.pl...

    > Gdzie kupujesz druki SAD ?.

    Nie wiem skąd jestes, ale w Poznaniu są w sklepie na ul.Kanałowej.

    Pzdr,
    BaLab

  • 12. Data: 2004-02-25 22:33:48
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "iz" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Życzę powodzenia z celiną, taaakie gafy wali, że diabli biorą, a jak
    > przesyłasz elektronicznie to masz przerąbane:)

    Tego bałem się najbardzej, ale "mój" UC nie został objęty Celinką, bo jest
    do likwidacji :-).

    Pzdr,
    BaLab

  • 13. Data: 2004-02-25 22:34:35
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > się

    > Od lutego chyba zmieniły się zasady
    > ustalania kursu celnego.

    Tak, faktycznie. Nie będzie już niespodzianek na granicy.

    Pzdr,
    BaLab

  • 14. Data: 2004-02-25 22:37:47
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Uff... może więc być problem :-/. Czy gdzieś jest specyfikacja pliku na
    > potrzeby "Celiny"? Czy "Celina" ma coś wspólnego z "Intrastatem"?

    Dzięki za linki. Już chciałem przygotować plik w Notatniku, ale okazało się,
    że mój UC nie ma Celinki :-))).

    Pzdr,
    BaLab