  • 1. Data: 2011-04-26 17:46:10
    Temat: Ryczałt za wynajem mieszkania
    Od: createmodeon <z...@g...com>

    Witam,
    czytam, ze ryczaltowe rozliczenie z wynajmu powinno byc zgloszone
    przed otrzymaniem pierwszej platnosci czy nawet zanim on sie
    rozpocznie.

    Nie zrobilem tego. Jakos wydawalo mi sie, ze mam na to chociaz 2
    tygodnie. Czy juz nic sie nie da zrobic? Moze zglosic od kolejnego
    miesiaca. Ale na umowie bedzie data inna. A umowe moga skontrolowac.
    Wolalbym przeprosic i jednak trzymac sie ryczaltu niz zasad ogolnych.

    Mial ktos doswiadczenie?

    pozdrawiam
    createmodeon

  • 2. Data: 2011-04-27 06:04:33
    Temat: Re: Ryczałt za wynajem mieszkania
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 10:46:10 -0700, createmodeon napisał(a):

> [...]
    > miesiaca. Ale na umowie bedzie data inna. A umowe moga skontrolowac.
    > Wolalbym przeprosic i jednak trzymac sie ryczaltu niz zasad ogolnych.

    Nie jest ważna data umowy. Liczy się data zapłaty. Płacone było gotówką
    czy przelewem? Jeśli gotówką to wystawiłeś pokwitowanie?

  • 3. Data: 2011-04-27 07:11:46
    Od: createmodeon <z...@g...com>

    On 27 Kwi, 08:04, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Dnia Tue, 26 Apr 2011 10:46:10 -0700, createmodeon napisał(a):

    > Nie jest ważna data umowy. Liczy się data zapłaty. Płacone było gotówką
    > czy przelewem? Jeśli gotówką to wystawiłeś pokwitowanie?

    gotowka. ale w umowie jest zapisne ze przyjalem w dniu podpisania za I
    miesiac zaplate.

  • 4. Data: 2011-04-27 15:01:12
    Od: createmodeon <z...@g...com>

    On 27 Kwi, 09:11, createmodeon <z...@g...com> wrote:

    okazuje sie ze czasu jest wiecej. to co czytalem to byly nieaktualne
    dane. zglosilem w urzedzie ze pierwszy wplyw juz mial miejsce i mimo
    tego ryczalt przyklepali.

    create

  • 5. Data: 2011-05-02 13:14:23
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>