  • Data: 2007-11-30 15:40:53
    Temat: Ryczałt,przychód
    Od: "alter" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.Chodzi mi o wytłumaczenie pojęcia przychodu w sytuacji gdy świadcze
    uslugi transportowe dla pewnej firmy i mam umowe z podwykonawca.Moze
    przykladowo:-Jestem ryczałtowcem(8,5%)i wykonałem uslugi transportowe dla
    firmy.Wystawilem im rachunek na 3000 zl.Uslugi tej nie wykonywalem osobiscie
    tylko powierzylem ja innemu przedsiebiorcy(podwykonawcy),któremu zaplacilem
    2000zl.Oboje nie jestesmy platnikami VAT.Czy dobrze rozumuje ze moj przychod
    w tej operacji wyniosl 1000zl.,i od tej kwoty musze zaplacic ryczalt
    ?Wszystkie czynnosci mamy udokumentowane rachunkami.