  • 1. Data: 2004-12-11 23:33:20
    Temat: Ryczałt 2005
    Od: tester <t...@t...tester>

    Witajcie!

    Czy ktoś już widział ustawę lub względnie chce się nią podzielić lub gdzie ją
    można obczytać?

  • 2. Data: 2004-12-14 22:04:19
    Temat: Re: Ryczałt 2005
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Dec 2004, tester wrote:

    > + Witajcie!
    > +
    > + Czy ktoś już widział ustawę lub względnie chce się nią podzielić lub gdzie ją
    > + można obczytać?

    ...sądząc z:
    http://podatki.pl/bap1.php/ra201198.htm
    to ostatnia zmiana jest z 1.X.2004 i innych nie będzie :)
    Sprawdź na isip.sejm.gov.pl - tam są zawsze wskazane "akty
    zmieniające" !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-15 01:38:51
    Od: tester <t...@t...tester>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > to ostatnia zmiana jest z 1.X.2004 i innych nie będzie :)
    > Sprawdź na isip.sejm.gov.pl - tam są zawsze wskazane "akty

    Dzieki za info:) Dla mnie zawsze Gotfryd "rządzisz" w odpowiedziach.
    Wygląda z tego że 72.1 i 72.2 zostało w ryczłcie 17% Jeszcze raz dzięki;)