  • 1. Data: 2002-11-29 11:18:13
    Temat: "Ryczalt"...
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Czy fakt bycia na "ryczalcie" (uslugi transportowe) uzalezniony jest w jakis
    sposob od generowanych obrotow? W skrocie: czy jesli firma transportowa ma
    obroty powyzej jakiejs wartosci powinna przejsc na pelna ksiegowosc lub cos
    w tym stylu?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-11-29 12:58:11
    Temat: Re: "Ryczalt"...
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sabina" <s...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Na tej stronie znajdziesz odpowiedź
    > http://www.rp.pl/prawo/doc/wk0510/wk_44.html

    Thx, zastanawia mnie tylko jedno AFAIK to uslugi transportowe przy ryczalcie
    objete sa stawka 5,5%. Jak to sie ma do tego:

    * Objęci ryczałtem płacą podatek w wysokości 8,5 proc. przychodów, z
    działalności wytwórczej - 5,5 proc., a z handlowej - 3 proc.

    i ile wynosi w takim razie stawka dla firm budowlanych (ryczalt)?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2002-11-29 13:49:35
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>