  • 1. Data: 2006-03-27 13:17:29
    Temat: Rozliczenie zakupu zagranicznego
    Od: "Szeryf" <...@...cd>

    Jak rozliczyc zakup zagraniczny, ktorego dokonalem poprzez internet w
    Niemczech ?
    Przy zakupie podalem swoj NIP europejski i do ceny niz zostal doliczony VAT.

    Towar otrzymalem i z towarem potwierdzenie zakupu - cos jak faktura pro
    forma (order acknowledgment) z nazwa mojej firmy i adresem, ale bez NIPu

    Czy koniecznie musze miec fakture vat (VAT invoice) z moim nr NIP ?
    Mam zrobic jakis dowod wewnetrzny i tak to zapisac w ksiedze ?