    From: AndrzejM<a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Renciści a ZUS
    Date: Mon, 29 May 2006 14:21:02 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Hm, dziś zapytałem Panią w ZUSie dla upewnienia się,czy faktycznie renciści
    prowadzący DG od 01 czerwca wbrew wcześniejszemu rozporządzeniu nie muszą
    płacić "pełnego" ZUS-u tylko nadal składki zdrowotne i...okazało się że ZUS nie ma
    jeszcze żadnych jak to PAni powiedziała -"wytycznych"-,nie ma podstaw prawnych
    więc praktycznie renciści powinni jednak od 01 czerwca płacić "pelny"
    ZUS.Wspomniałem,że posłowie już uchwalili,iż pzresuwa się ten pomysł na 2007
    rok..to wtedy usłyszałem odpowiedź,iż fakt że oni /tzn.pracownicy ZUSu/też na
    szkoleniach słyszeli o tym ale nic konkretnego jeszcze nie mają w tym temacie.Ale
    w końcu na końcu po cichu mi podpowiedziała,że by jednak ten rencista nadal
    opłacał tylko składkę zdrowotną a w razie coś to ewentualnie dopłaci różnice kiedy
    indziej jak by w razie miałbyć "pełny" ZUS...jak zwykle w naszym kraju od
    uchwalenia czegoś do wdrożenia w życie choćby z datą wsteczną...daleka
    droga...Pozdrowionka chłodnomajowe....

    -> http://usenet.pomocprawna.info