    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Remanent
    Date: Tue, 30 Dec 2008 19:57:52 +0100

    Jako że wykonuję tylko usługi, to zawsze remament miałem zerowy
    (z wyjątekim tego jednego razu gdzie dostałem WiążInt że soft w toku
    trzeba wrzucić do remanent).

    Ostatnio kontaktowałem się z doradcą podatkowym odnośnie likwidacji
    komputera - ŚT - i powiedział mi, że po zdemontowaniu takiego komputera
    części które będę czekały w szufladzie na sprzedaż są traktowane
    jak towary handlowe - czyli powinny zasilić remanent.

    Zapaliła mi się więc żarówka w głowie - czy czegoś wczesniej nie
    przoczyłem,
    bo do tej pory traktowałem remanent jako spis tego co wcześniej księgowałem
    w kol. 10 (a tą kolumnę od zawsze mam zerową) - a tutaj się okazuje
    że powinienem spisywać wszytsko to co jest przeznaczone na sprzedaż
    a w dniu remanentu jest na stanie.

    Ktoś z Was wie jak to dokładnie wygląda - czemu ŚT przeznaczony na sprzedaż
    jest dalej ŚT i nie podlega remanentowi a ten sam ŚT rozebrany na części
    już powinien znaleźć się w remanencie?

    Pozdrawiam,
    Tomek