eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2003-07-07 08:27:52
    Temat: Reklamacja
    Od: " wd40" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi i odpowie na pytanie:

    Jak się księguje uznaną reklamację towaru (KPiR, bez VAT)- ja jestem
    sprzedawcą i uznałem reklamację klienta za podstawną, uzgodniliśmy zwrot
    wartości towaru?
    Na podstawie jakich dokumentów?
    Ewentualnie te same pytania lecz dotyczące rękojmii (mogę chyba dobrowolnie
    na coś takiego się zgodzić pomimo wykreślenia rękojmii z ustawy o sprzedaży
    konsumenckiej).

    pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1