  • 1. Data: 2005-05-30 17:31:48
    Temat: Reklama i sprzedaz w internecie (jaka dzialalnosc)
    Od: Mac <d...@S...poczta.fm>

    Witam !

    Prowadzę hobbystyczna witrynę internetowa i chciałbym zacząć "zarabiać" na
    tym pieniądze.
    Pisze zarabiać w cudzysłowie, ponieważ zależy mi tylko na uzyskaniu środków
    na utrzymanie i prowadzenie witryny. I z tad moje pytania:
    a) jak i czy mogę sprzedawać naszywki, koszulki ect nie prowadzać
    działalności gospodarczej
    b) w jaki sposób mogę pozyskiwać pieniądze od reklamodawców - czy może być
    to obustronna umowa od której zapłacę podatek dochodowy ?

    Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi

    P.S. Odpadają rozwiązania takie jak stowarzyszenie czy fundacja :(