  • 1. Data: 2003-02-20 14:37:40
    Temat: Refundacja z PFRON i prawo wieczystego użytkowania
    Od: "Andrzej Bogdanik - Kaczor" <A...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanko do fachowcow od pelnej ksiegowosci a w zasadzie dwa pytania : 1.
    jak powinno wygladac ksiegowanie refundacji z PFRON. Wg mnie :
    MA kwota WN
    249 xxxxxxx 840 naliczenie
    139 xxxxxxx 249 wpłata przez PFRON
    840 xxxxxxx 760 p. przychody operacyjne pod data
    wpłaty

    2. Amortyzacja prawa wieczystego użytkowania :

    MA kwota WN
    010 xxxxxxx 840 przyjęcie środki trwale
    400 xxxxxxx 071 amortyzacja
    840 xxxxxxx 760 p. przychody operacyjne

    No i oczywiście amortyzacja nie jest kosztem podatkowym ale takze
    p.przychody nie sa przychodami podatkowymi.

    Ale moge sie mylic :-) Dlatego prosze o potwierdzenie lub zaprzeczenie

    Andrzej Bogdanik