  • Data: 2002-02-07 08:30:08
    Temat: Re: zwrot zdrowotnego
    Od: "Norbert Jezierski" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <l...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a3buqf$69u$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marek777" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > wynosilo

    > O jakim rozliczeniu z karty podatkowej piszesz.
    > Z karty podatkowej oprocz PT16A nie trzeba sie rozliczac zaddnym innym
    > pitem.

    Będąc w US miła pani powiedziała mi, że oprócz złożenia PITu 16a, w którym
    uwzględniłam składki zdrowotne zapłacone i odliczone kwoty składki /niższe
    niż składka ZUS/ powinnam, wręcz muszę ująć to w moim rocznym picie,
    ponieważ należy mi się zwrot... Szczerze to trochę zwątpiłam ponieważ jak
    może US oddać mi coś czego nie zapłaciłam /a więc składkę wykazaną w
    decyzji US w Picie17 i odliczoną w Pit 16a/...
    Potwierdziła mi to jednak księgowa, więc chyba jednak mają rację z tym
    rozliczeniem w Picie rocznym kwoty z karty podatkowej.
    Sylwia