  • Data: 2004-08-13 08:57:24
    Temat: Re: zwrot podatku po terminie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wojtaszek pisze:

    > Witam,
    >
    > Dostałem zwrot pocztą dokładnie wczoraj, a PITa złożyłem 15 kwietnia. Na
    > kwitku jest jednak data, że US wysłał te pieniądze 21.06.2004. Natomiast
    > poczta zrobiła sobie adnotację "17.07 zwrot nie podjęto w terminie". Nie
    > było żadnego awizo o tym, że przyszły do mnie jakieś pieniądze.
    > Czy mam uznać, że US wywiązał się w terminie?
    > Dzięki za podpowiedzi.
    >
    > Pzdr
    > Wojtek

    Najpierw policz sobie nalezne odsetki.. i zabacz czy warto sie spierac..
    Potem pomysl, czy nielepiejbylo wskazac nrrachunku bankowego na ktory nalezy
    przelac, a dopiero potempomstuj na urzad skarbowy,
    ze poczta nie dostarzcyla Ci pieniedzy w dwa tygodnie..
    Mnie US przelal donbanku w 7 dni od podania numeru konta.

    Boguslaw