  • Data: 2007-04-19 09:11:56
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-04-2007 o 11:07:06 Piotr Wozniacki <p...@w...pl> napisał(a):

    > "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > No i - w świetle tego, co napisałeś (a ja chyba zrozumiałem) dzisiaj -
    > znowu mam wątpliwość, jak rozumieć "prawo do odliczenia i zwrotu
    > naliczonego". Gdyby owa czynność podlegała opodatkowaniu, to musiałbym
    > odprowadzić należny. W tym przypadku (poza terytorium kraju), podatek
    > odpowadza mój odbiorca, w swoim kraju. Ale co z tego wynika dla mnie?
    > Czy należy mi się z tego tytułu jakiś zwrot?!!!

    Wykonując czynności nieopodatkowane w Polsce możesz odliczyć podatek
    naliczony
    od zakupów związanych z tymi czynnościami, jesli tylko te czynności byłyby
    opodatkowane
    gdybyś je wykonywał dla obiorcy w Polsce.
    Doczytaj Art. 86.8 bodajże.
    Co do "dokumentów z których wynika związek (...)", to nie mam zielonego
    pojęcia co to za
    dokumenty, ale dostawałem zwroty za okazaniem faktur. Mam nadzieje że
    podczas kon troli
    się nieokaże że nie mam jakis dokumentów i mi cofną zwroty i dowalą
    sankcję 30% :D