  • Data: 2004-10-18 15:34:45
    Temat: Re: zus - a zmiany w 2005
    Od: Bucz <R...@t...cy-ROT13> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef napisał:

    > A po zmianach jeśli z etatu masz mniejsze
    > wynagrodzenie niż wychodzi Ci podstawa do zus z działalności,
    > to płacisz też z działalności. Czyli jeśli ktoś miał
    > duże dochody i wypada mu płacić społeczne od np 180%
    > przeciętnego wynagrodzenia, to z etatu lub umowy zlecenia
    > ratuje go tylko wynagrodzenie wyższe niż 180% przeciętnego.

    hm... w takim razie pytanie OT

    czy jest realne i praktycznie oplacalne zalozenie firmy za granica?
    czy to cos daje? firma na litwie/lotwie/estonie/gdziekolwiek taniej i
    placic im mniej?

    jak w tedy z vatem/zusem ?

    --
    http://pomykacze.prv.pl/ - Tuning by Bucz
    Wchodze do pokoju, a tam internet odpoczywa... wiec mu pomogłem...